Skip to main content

Multiactiv istorija - 20 godina lepote i nege

2016.

Leto je bilo u znaku novih Multiactiv SUN proizvoda. Kolekcije namenjene za zaštitu i negu kože tokom sunčanja Care&Protect i posebno forumulisane linije za negu osetljive kože Sensitive Care.

2014. 

U čast četvrt veka postojanja YUCO-HEMIJE i u želji da potrošačima pružimo samo najbolje, vrhunske proizvode koji će zadovoljiti potrebe i najzahtevnijih usavršili smo i redizajnirali već dobro poznate kolekcije Multiactiv kozmetike. 

2013.

Kao proizvođač koji prati poslednje trendove u kozmetologiji i kojem se već tradicionalno veruje, Multiactiv je na tržištu Srbije predstavio novi „must – have“ proizvod za lepotu - Ultra energetska krema i Ultra regenerativni serum sa filtratom puževe sluzi. Kozmetika sa ovim intrigantnim, ali izuzetno blagotovornim sastojkom već je postala hit u svetu, dok za domaće tržište predstavlja apsolutnu novinu kada je reč o kozmetičkim proizvodima.  

2008.

Promene na ambalaži i uvođenje novog proizvoda u Anti Age kolekciju bili su ključni za drugi redizajn. Podrška marketnig sektora u cilju većeg tržišnog učešća i približavanja proizvoda potrošačima bila je jača nego ikad. Na tržište zemlje i regiona 2009. godine brend Multiactiv plasira u okviru Anti Age kolekcije nov prizvod - Perfect Lift regenerativnu kremu za zatezanje kože, namenjenu nezi svih tipova zrele kože. Dok, ambalaža dobija nov, sveden i sofisticiran izgled, gde staklene teglice zamenjuje praktičnija pastična ambalaža.

Ovaj period je obeležila i revolucionarna Revita Derm kolekcija zasnovana na jedinstvenoj kombinaciji Hijaluronske kiseline i Koenzima Q10.

2004.

Nakon uspešnog uvođenja Middle age kolekcije i pokretanja brenda Multiactiv, kompanija „YUCO-HEMIJA“, nastavlja da teži ka ostvarivanju ciljeve, a to su dobro pozicioniranje na tržištu, ostvarivanje konkurentske prednosti i zadovoljenje potrošačevih želja i potreba. Tokom godina, kako se razvijala tehnologija i kako su se smenjivali trendovi, tako se razvijala i Multiactiv kozmetika. Značajan napredak postignut je na polju tehnologije, ali i dizajna, pakovanja, ambalaže i promocije.

U svrhu toga 2004. godine, dolazi do prvog redizajna Middle age kolekcije, kojoj se dodeljuje naziv Anti Age i taj naziv se zadržava do danas.

2000. 

Multiactiv kozmetika postaje dostupna i na teritoriji Bosne i Hercegovine i Makedonije.

1997.

Multiactiv, je nastao 1997. godine pokretanjem proizvodnje Middle age kolekcije, specijalno namenjene nezi i zaštiti kože nakon četrdesete godine. Na samom početku, 1997. godine, kada su proizvodi bili potpuno novi na tržištu za zaštitno lice Multiactiv kozmetike angažovali smo jednu od najpoznatijih i najlepših srpskih glumica, Snežanu Savić. Postigli smo cilj. Poznato lice je privuklo pažnju potrošača, a kvalitet ih je zadržao.

Polazni koncept proizvodnje Multiactiv Middle age kolekcije, bio je ponuditi tržištu proizvode dobrog kvaliteta, sa cenama dostupnim širokom krugu potrošača, što se pokazalo vrlo uspešnim. Potrošači su znali da ocene šta plaćaju i šta dobijaju za svoj novac. Tako je nastala Middle age kolekcija, koja je danas potrošačima poznata pod imenom Anti Age i predstavlja sinonim za kvalitetnu negu lica.

Na samom početku, s obzirom da se radilo o potpuno novoj tehnologiji i proizvodima, kupljene su recepture za proizvodnju. Kasnije, se u okviru proizvodnog pogona formirao sektor razvoja koji, prateći svetske trendove u kozmetologiji, a u skladu sa rezultatima istraživanja tržišta tj. potreba i zahteva korisnika kontinuirano radi na uvođenju novih, visokokvalitetnih proizvoda.

Svi proizvodi Middle age, odnosno Anti Age kolekcije predstavljaju skladan spoj vitamina, biljnih ekstrakata, prirodnih ulja i visokokvalitetne podloge. Prisustvo pažljivo odabranih aktivnih komponenata biljnog porekla daje ovoj kolekciji diferencijalnu prednost na tržištu. Kvalitet proizvoda u rangu je inostranih proizvoda iste kategorije, a cena je prilagođene kupovnoj snazi domaćeg tržišta.